Known Propaganda Sites and Their Countries of Origin

Just wanted to start a list of propaganda sites that we know of: humans are free-(unverified) AJ+-Qatar National Public Radio - US(6% government funding). The BBC - Claims independence, but still government sponsored. Russian Times - Russian Times, Russian government funded slants on American Politics…

Read this article