Known Propaganda Sites and Their Countries of Origin

Just wanted to start a list of propaganda sites that we know of:

  1. humans are free-(unverified)
  2. AJ+-Qatar
  3. National Public Radio - US(6% government funding).
  4. The BBC - Claims independence, but still government sponsored.
  5. Russian Times - Russian Times, Russian government funded slants on American Politics